انجمن پشتیبانی فارسی IPS

انجمن پشتیبانی فارسی IPS

رفتن به مطلب
  • داشبورد سلامت

    داشبورد سلامت

       (0 امتیاز)

    ابزار پشتیبانی که در ادمین قرار گرفته سالهاست که داره بسیاری از مشکلات کاربران رو حل میکنه. بعضی مواقع با مشکلاتی که در انجمن پیش میومد کاربران به راحتی میتونستند تنها با پند کلیک این مشکلات رو حل کنند.

    حالا ما قصد داریم این بخش رو کلی بهبود بدیم. مظرتون چیه؟

    در نسخه جدید IPS یک "داشبورد سلامتی" جدید به ادمین اضافه میشود که جایگزینی برای ابزار پشتیبانی قبلی می باشد و به شما کمک می کنه تا با حفظ تمام عملکردهایی که برای حل مشکلات دارید بتوانید دید بهتری از مسائل احتمالی در انجمن خود داشته باشید.

    MainDashboard.thumb.jpg.c0c5f0505f1a98711775d1ae0b3f6b5d.jpg

    در هنگام اجرای ابزار پشتیبانی جدید (داشبورد سلامت) شما میتوانید اطلاعات کلی از انجمن خود مشاهده کنید که به شما امکان دسترسی به همه چیز را که ممکن است بخواهید یا نیاز داشته باشید را می دهد.

    در مرکز صفحه بلوک هایی را میبینید که مناطق خاصی از انجمن، سرور و پیکربندی شما را مشخص می کند که ممکن است در حال حاضر یا در آینده مشکل ساز باشند. حتی در این بخش بروزرسانی های موجود، فایل های منبع تغییر یافته، مشکلات پیکربندی نرم افزار سرور و اینکه آیا سرور شما نسخه های مورد نیاز و/یا توصیه شده نرم افزارهای مهم و موارد دیگر را پشتیبانی میکند یا خیر ، مشاهده کنید.

    بررسی ها و توصیه های اضافی نیز به این صفحه اضافه شده است تا به شناسایی سایر تعدیلاتی که می تواند در جلوگیری از آسیب به انجمن شما باشد کمک کند. مسائل بصورت رنگی کدگذاری شده و به عنوان اطلاعاتی، توصیه شده یا بحرانی طبقه بندی می شوند حتی میتوانید با دکمه "بررسی دوباره" مجددا اطلاعات را بازخوانی کنید.

    همچنین در این بخش یک بلوک با عنوان "مسائل شناخته شده" در نظر گرفته شده است که در این بلوک اعلان های AdminCP ظاهر میشوند.

    در این بخش همچنین یک نمودار و لاگهای خطای ایمیل نیز اضافه شده است. به طور معمول، اگر مشکلی در انجمن شما دیده شود، این نوع لاگهای خطا افزایش می یابد، بنابراین نمودار اینجا به شما این امکان را می دهد که افزایش این لاگهای مربوط را شناسایی کرده و سریعتر نسبت به رفع آنها اقدام کنید.

    نوار کناری سمت راست ابزارهای رایجی را که ممکن است برای دسترسی به آنها احتیاج داشته باشید، نشان می دهد.

    MainDashboard.thumb.jpg.c0c5f0505f1a98711775d1ae0b3f6b5d.jpg

     

    اولین بلوک به شما این امکان را می دهد که جدیدترین راهنماهای برجسته ما را ببینید و همچنین مستندات ما را جستجو کنید. با این که این قابلیت در ابزار پشتیبانی موجود در دسترس بود، ما متوجه شدیم که به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد زیرا افراد بیشتر از ابزار بازدید می کنند تا  بتواند مشکلات رایج را بررسی کند و توانایی جستجوی اسناد مستلزم یک جریان کاری جداگانه از طریق پشتیبانی است. با توجه به اینکه بلوک همیشه در دسترس است (جستجوهای انجام شده به صورت "زنده" از طریق AJAX)، ما انتظار داریم کاربران در حال حاضر توانایی جستجوی مستندات ما را از AdminCP بسیار راحتتر پیدا کنند.

    در مرحله بعد، بلوک ابزارها و تشخیص به شما امکان دسترسی به ابزارهای متداول را می دهد که ممکن است لازم باشد از آنها استفاده کنید. شما می توانید حافظه پنهان سیستم خود و همچنین دسترسی به phpinfo، جعبه ابزار SQL (فقط برای مشتریان خود میزبان) را پاک کرده و کلیه سفارشی سازی های شخص ثالث را غیرفعال کنید. فرایند غیرفعال سازی سفارشی سازی ها بسیار شبیه به فرآیند موجود در ابزار پشتیبانی است، در حالی که لیست سفارشی سازی ها در یک پنجره مودال باز می شود و امکان فعال سازی مجدد همه سفارشی ها یا فعال سازی مجدد سفارشی سازی های انتخابی هنوز در دسترس است.

    image.thumb.png.f61bb6f4764e69496a0f42fa79670c8a.png

     

    در نهایت کاربران توانایی ارسال تیکت پشتیبانی از این صفحه در دارا هستند. با کلیک روی دکمه ارسال تیکت پشتیبانی، میتوانید مشکلات خود را برای ما ارسال کنید.

    image.thumb.png.8d6f43abcad0dbb6dd2fefc8b30152d0.png

    ما معتقدیم که بهبود گردش کار و تجربه کاربری به مدیران و تکنسین های پشتیبانی کننده کمک می کند تا هر چه سریعتر مسائلی را که نیاز به رسیدگی در انجمن دارند سریعتر شناسایی کنند.

    Was it helpful?

    Arash.Ranjbar
     اشتراک گذاری

    • تشکر 1
     اشتراک گذاری


    بازخورد کاربر

    مهمان
    این مطلب از هم اکنون برای عدم ارسال نقد بسته شد.

    هیچ امتیازی برای نمایش وجود ندارد.

×
×
  • ایجاد مورد جدید...

اطلاعات مهم

برای تجربه رابط کاربری بهتر و تعامل بهتر شما با انجمن ما از کوکی ها استفاده میکنیم قوانین