با معیارهای گزارش دهی جدید، رشد انجمن خودتون رو به حداکثر برسونید!
در وحله اول جمع آوری اطلاعات و سپس درک اینکه با این اطلاعات چه باید کرد، میتواند برای پایداری انجمن ضروری شما باشد.
ابزارهای گزارشدهی موجود در ادمین انجمن میتوانند به شما کمک کنند تا عملکرد درونی انجمن خود را بهتر بشناسید و در تصمیم گیری شما برای اینکه آیا راهاندازی فعلیتان شما را به سمت هدفتان هدایت میکند یا خیر موثر واقع شود. ما میدانیم که دانش قدرت است، بنابراین فهرست گستردهای از معیارهای گزارشدهی خود را گسترش دادیم.
آخرین نسخه انجمن Invision، 4.6.8، شامل ابزارهای گزارش اضافی در پنل مدیریت (ACP) برای توانمندسازی مدیران انجمن است.
اکنون، مدیران انجمن نه تنها میتوانند تعداد ثبتنام، ایجاد موضوع، استفاده از دستگاه و سایر معیارهای تعامل را بررسی کنند، بلکه ممکن است گزارشهای مربوط به آمار دنبالکنندگان، ارجاعکنندگان برتر، اولویتهای اعضا و موارد دیگر را نیز مشاهده کنند. در این پست، چند مورد از معیارهای مورد علاقه خود را که در 4.6.8 گنجانده شده است را توضیح خواهیم داد.
جدید! معیارهایی برای درک بهتر اقدامات ناظر:
- تعداد اخطارهای داده شده: ردیابی تعداد اخطارهایی که مدیران در یک بازه زمانی مشخص ارسال کرده اند.
- گزارش ارسال شده در یک دوره زمانی معین.
- تعداد کاربران تعلیق شده: تعداد اعضای تعلیق شده توسط گردانندگان را در یک دوره زمانی مشخص پیگیری کنید.
اقدامات گرداننده شامل هر اقدامی است که مدیران در انجمن انجام می دهد، به عنوان مثال پنهان کردن/بستن/حذف یک موضوع
ویژگیهای اضافی دیگر:
- کاربرانی که بیشترین فالوور را دارند
-
کاربرانی که بیشترین افراد را دنبال می کنند
-
تعداد مطالب حذف شده
-
پاسخ به رویدادهای تقویم
-
سوالاتی که در طول زمان بیشترین رای مثبت/منفی را دارند
-
ترجیحات کاربران (یعنی بیشترین زبان و قالبی که استفاده میکنند)
اطلاعات یکی از با ارزش ترین منابع برای هر مدیران انجمن است، معیارهای گزارش اضافی موجود در نسخه 4.6.8 در نیمه اول نوامبر در دسترس شما قرار خواهد گرفت.
- 1