رفتن به مطلب
رونمایی از اولین و قویترین قالب IPS در ایران و در مارکتهای جهانی ×

test title

Please upload image with appropriate resolution.

 

 



More

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.



More

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.



More

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.



More
  • مدیریت با هشدارهای شخصی

       (0 امتیاز)

    Support

    وقتی با مدیران انجمن سایت‌های پرمشغله در مورد آنچه می‌خواهند در نسخه‌های آینده انجمن Invision ببینند صحبت می‌کنیم، بیشتر آنها راه‌هایی برای بهبود گردش کار روزانه می‌پرسند.

    مدیران انجمن در قلب هر جامعه ای قرار دارند و کسانی که با سایت های شلوغ کار می کنند به سرعت متوجه می شوند که تکرار کارهای مشابه راه هایی را برای صرفه جویی در کلیک ها و زمان گرانبها نشان می دهد.

    ما اخیراً سیستم هشدار خود را منتشر کردیم، که راهی عالی برای دریافت اطلاعات به یک کاربر یا کل گروه از اعضا است. هشدارها را می توان تنظیم کرد تا اعضا قبل از اینکه بتوانند به تعامل با انجمن ادامه دهند، باید پاسخ دهند.

    انتشار ماه نوامبر انجمن Invision اکنون به گردانندگان اجازه می دهد در صورت مخفی شدن، تقسیم، قفل یا جابجایی محتوای آنها، پیام هشدار شخصی را برای نویسنده محتوایی که نظارت می کنند ارسال کنند.

    ترکیب ویژگی هشدار در جریان کار تعدیل باعث می‌شود تا به اعضای خود اطلاع دهید که در مورد محتوای آنها اقدام کرده‌اید.

    به عنوان مثال، ممکن است متوجه شوید که یک عضو موضوعی را در انجمن اشتباه ارسال می کند. اکنون آسان است که موضوع را جابجا کنید و به نویسنده اطلاع دهید که چرا منتقل شده و کجا آن را پیدا کند.

    image.thumb.jpeg.04f25c9c06c098be31ef77d4b3cfbe8b.jpeg

    شاید مجبور شده باشید محتوایی را که با دستورالعمل های انجمن شما مطابقت ندارد پنهان کنید. اکنون می توانید هنگام پنهان کردن موضوع و دلیل پنهان شدن آن به نویسنده اطلاع دهید.

    اطلاع دادن به اعضای خود که چرا روی محتوای آنها اقدام کرده اید به آموزش کمک می کند، دستورالعمل های انجمن خود را در صورت نیاز به آنها یادآوری می کند و هنگامی که نمی توانند محتوایی را که اخیراً پست کرده اند پیدا کنند، از سردرگمی جلوگیری می کند. ایجاد ارتباط شخصی هنگام جابجایی یا پنهان کردن محتوای یک عضو به حفظ یک رابطه مثبت در سراسر جامعه کمک می کند.

     

    مشاهده پاسخ های هشدار

    زمانی که ما در آن بودیم، ردیابی و پاسخگویی به پاسخ‌های هشدار هنگام ارسال آن‌ها به تعداد زیادی از اعضا را نیز آسان‌تر کرده‌ایم.

    image.thumb.jpeg.5a997eeca75649b5b8530951ebee0f5e.jpeg

    از نوامبر به بعد، تعداد پاسخ های ارسال شده به پیام خود را هنگام مشاهده هشدارها در کنترل پنل مدیر مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی تعداد پاسخ، تمام پاسخ‌های پیام شخصی به آن هشدار از طریق یک فیلتر سطح بالا نشان داده می‌شود.

    این ویژگی جدید صرفه جویی در زمان در ماه نوامبر به تمام پلتفرم های انجمن Invision ارائه می شود.

     


    بازخورد کاربر

    هیچ امتیازی برای نمایش وجود ندارد.


×
×
  • ایجاد مورد جدید...

اطلاعات مهم

برای تجربه رابط کاربری بهتر و تعامل بهتر شما با انجمن ما از کوکی ها استفاده میکنیم قوانین