رفتن به مطلب
رونمایی از اولین و قویترین قالب IPS در ایران و در مارکتهای جهانی ×

test title

Please upload image with appropriate resolution.

 

 



More

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.



More

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.



More

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.



More
  • پوش نوتیفیکیشن، اشتراک گذاری بومی و پشتیبانی آفلاین

       (0 امتیاز)

    Support

    با نزدیک شدن به انتشار نسخه 4.6، می خوایم راهنمایی هایی رو در مورد استفاده از Invision Community در دستگاه تلفن همراه به شما ارائه بدم.

    مدتی است که از API اعلان مرورگر محلی برای نشان دادن اعلانات کاربران استفاده می کنیم. هرچند یک اشکال بزرگی وجود دارد: کاربران باید انجمن را در برگه ای جدا باز کنند تا این اعلان ها کار کنند. این امر به ویژه برای دستگاه های تلفن همراه مشکل ساز است. از این رو در نسخه 4.6، ما پشتیبانی از WebPush API را اضافه کرده ایم، که به انجمن ها اجازه می دهد اعلان ها را به مرورگرها و دستگاه های کاربران حتی در صورتی که انجمن باز نیست - یا حتی اگر دستگاه در خواب باشد ارسال کنند.

    push_options.thumb.jpg.ffec1b9b8848b2c1d1d5ad8cc689b6eb.jpg

     

    برای کاربران، این یک فرایند ساده است. کمی بعد از ثبت نام در یک انجمن، هنگام بازکردن لیست کشویی اعلان ها، از کاربر خواسته می شود اعلان ها را بپذیرد (یا هر زمان که بخواهد می تواند از صفحه تنظیمات اعلان این عمل را انجام دهد). پس از پذیرش، کاربر قادر خواهد بود گزینه "Notification List + Push" را برای هر یک از انواع اعلان های موجود انتخاب کند.

    stop_push_correct.thumb.jpg.41c0ada5f8a9e936e87823c3b2770124.jpg

     

    در ضمن از کاربران فعلی که ممکن است قبلاً به این اعلان ها اجازه داده باشند، پس از ارتقاء به 4.6 مجدداً خواسته می شود که هنگام ورود به سیستم، اعلان های پوش نوتیفیکیشن را بپذیرند.

    پوش نوتیفیکیشن ها معمولاً در صفحه اصلی تلفن همراه یا پایین سمت راست رایانه رومیزی نشان داده می شوند، بنابراین دریافت ده ها اعلان می تواند بسیار سخت باشد. به همین دلیل، IPS به طور خودکار اعلان های مرتبط را ادغام می کند - به عنوان مثال، چندین ذکر از یک موضوع یا چندین موضوع جدید از یک انجمن.

    Notifications_Badge.thumb.jpg.7bcc9fec270fcd8423efd83d595d12a0.jpg

     

     

    و البته، کاربران می توانند در صورت تمایل به انصراف پوش نوتیفیکیشن ها را در همه دستگاه های خود با یک کلیک متوقف کنند.

    از این پس شما میتوانید بلافاصله رفتارهای کاربر در انجمن را فهمیده و نسبت به آنها عکس العمل نشان دهید.

     

    نمایش عکس در صفحه:

    وقتی شما انجمنی را به صفحه تلفن خود اضافه می کنید، مانند یک برنامه بومی به نظر می رسد. در هنگام باز کردن همین برنامه یک صفحه خالی را برای چند ثانیه هنگام بارگذاری انجمن به شما نمایش داده میشود و خوشبختانه، اکنون می توانید یک تصویر "splash" در Admin تنظیم کنید که هنگام راه اندازی برنامه نمایش داده شود.

    1082198502_PWASplashscreen.gif.7e08d33f7cc78c8e578d1035612381ab.gif

     

    اشتراک گذاری با استفاده از گزینه های اشتراک گذاری بومی:

    یکی دیگر از پیشرفتهای نسخه 4.6، افزوده شدن صفحه اشتراک دستگاه هنگام اشتراک گذاری محتوا از داخل IPS است. اکنون کاربران دکمه "More Sharing Options" (با ارائه دستگاه یا مرورگر خود از API زیرین) را مشاهده می کنند که با ضربه زدن روی آن، برگه اشتراک گذاری دستگاه باز می شود. گزینه های موجود بستگی به دستگاه دارد، اما معمولاً شامل آیتم هایی مانند به اشتراک گذاری در WhatsApp، ارسال به فیس بوک یا ایجاد یک یادداشت است.

     

    Webshare.gif.7b6db08732e4cf6918e1d2778d0a465e.gif

     

    پشتیبانی آفلاین:

    با توجه به این که تعداد بیشتری از کاربران در حال استفاده از دستگاه های تلفن همراه هستند، مشکل قطع شدن سیگنال تلفن و اتصال اینترنت به وجود می آید. برای یک پلت فرم مبتنی بر وب پویا مانند IPS، ارائه خدمات پشتیبانی کامل آفلاین بسیار دشوار است، اما در نسخه 4.6 وقتی که کاربران اینترنت ندارند و سعی می کنند به انجمن دسترسی پیدا کنند، یک صفحه آفلاین مارک دار برای آنها به نمایش در می آید.

    offline.thumb.jpg.c33be09b203b7ef0829cdee8f2c40956.jpg

     

    امیدواریم که از این ویژگی ها در نسخه های 4.6 لذت ببرید!
    • تشکر 1

    بازخورد کاربر

    هیچ امتیازی برای نمایش وجود ندارد.


×
×
  • ایجاد مورد جدید...

اطلاعات مهم

برای تجربه رابط کاربری بهتر و تعامل بهتر شما با انجمن ما از کوکی ها استفاده میکنیم قوانین