انجمن پشتیبانی فارسی IPS

انجمن پشتیبانی فارسی IPS

رفتن به مطلب
  • یافتن راه حل ها آسان تر شد

    یافتن راه حل ها آسان تر شد

       (0 امتیاز)

    قطعا همه شماها سوالات، و جواب هایی دارید.

    در حالی که شما روی افزایش حضور کاربران در انجمن کار می کنید، اعضای شما مشغول ارتباط و تعامل با یکدیگر هستند. علاوه بر شما و تیمتان که به سوالات پاسخ می دهید، شبکه سازی همتا به همتا راهی موثر برای افزایش پشتیبانی و رسیدگی سریع به نیازهای مشتریان و اعضایتان است.

    ویژگی Invision Community's Solutions که پیش از این وجود داشت، به یک شروع کننده موضوع و همچنین تعدیل کننده های اجتماعی اجازه می داد تا یک پاسخ را درون یک موضوع به عنوان راه حل سوال علامت گذاری کنند. ما یک بلوک سبز برای عضوی که موضوع را شروع کرده اضافه کرده ایم که آن ها را تشویق می کند تا پاسخ را به عنوان راه حل علامت گذاری کنند. این موضوع تنها برای آن ها قابل مشاهده است و نه سایر اعضای شرکت کننده در این موضوع.

    نقل قول

    علامت گذاری پست ها به عنوان راه حل به دیگر اعضای جامعه کمک می کند تا به سرعت پاسخ سوالات خود را پیدا کنند.

    یافتن راه حل ها آسان تر شد

    در اینجا دکمه راه حل های جدید به چشم می خورد:

    یافتن راه حل ها آسان تر شد

    این برنامه نه تنها یک به روزرسانی سبک دریافت کرد، بلکه مهم تر از آن، اکنون می تواند ایمیل های دوره ای دریافت کند که به آن ها یادآوری می کند موضوع خود را دوباره بررسی کنند و یا تا زمان پیدا شدن راه حل دوباره درگیر شوند، یا یک پاسخ قبلا ارسال شده را به عنوان راه حل علامت گذاری کنند.

    مدیران انجمن توانایی خاموش کردن این ویژگی یا تنظیم تعداد روزه ای قبل از ارسال ایمیل را دارند (پیش فرض روی ۱۴ روز تنظیم شده است).

    در اینجا یک ایمیل نمونه آورده شده است:

    یافتن راه حل ها آسان تر شد

    ما همچنین یک گزارش حل شده را در بخش آمار پنل کنترل ادمین شما اضافه کردیم.

    این گزارش شامل عکس های روزانه گرفته شده در انجمن است. سپس این پلتفرم درصد موضوعات حل شده و همچنین میانگین زمان لازم برای پیدا کردن راه حل را ثبت می کند. این کار به شما کمک می کند نقاط ضعف در انجمن خود را درک کنید، همچنین به چه سوالاتی پاسخ داده می شود و چقدر طول می کشد تا یک راه حل روشن شود.

    یافتن راه حل ها آسان تر شد

    مزایای استفاده از راه حل ها:

    • کاهش هزینه های پشتیبانی: مشتریان به یکدیگر کمک می کنند تا تیم شما بتواند در جای دیگری متمرکز شود.
    • نکات مثبت: به مشتریان برای پاسخ دادن به سوالاتشان پاداش دهید.
    • توانمندسازی اعضا: مشتریان با پرسیدن سوال و یافتن پاسخ به خود کمک می کنند.
    • یک کتابخانه بسازید: پاسخ های جامعه به راحتی قابل جستجو هستند ⁇ قابل اشتراک گذاری برای مشتریان آینده.

    ویژگی های راه حل های جدید در بروزرسانی آتی به نسخه ۴.۷ پلتفرم ما در دسترس هستند.

     

    Was it helpful?

    Arash.Ranjbar
     اشتراک گذاری

     اشتراک گذاری


    بازخورد کاربر

    هیچ امتیازی برای نمایش وجود ندارد.

×
×
  • ایجاد مورد جدید...

اطلاعات مهم

برای تجربه رابط کاربری بهتر و تعامل بهتر شما با انجمن ما از کوکی ها استفاده میکنیم قوانین